top of page
  • Facebook Clean Grey
  • Pinterest Czyste Szary
  • Instagram Clean Grey

OSTATNIE POSTY

ETYKIETY

Nie ma jeszcze tagów.

@LEVIS Day Lab

Kultowym 501 Levis'a stuknęło 145 lat!!! Z tej okazji na całym świecie zorganizowano warsztaty customizacji (ang. customize- dostosuj, modyfikuj)- czyli tchnięcia artystycznego ducha w stare lub nowe ubrania marki.

W Warszawie, warsztaty odbyły się pod okiem ekspertów z Międzynarodowej Szkoły Kostiumografii i Projektowania Ubioru. Choć na największą uwagę zasłużyły dwie dziewczyny, które mają ogromny talent do tworzenia nieszablonowych i personalizowanych projektów: Aga z AgaTheTailor i Ola z AlexBiel, na żywo możecie je spotkać i poprosić o coś wyjątkowego dla siebie w warszawskiej Arkadii, w salonie Levis’a, a same dziewczyny są tak niesamowite, że zasługują na osobny wpis.

Powiem tak, nie jestem uzdolniona plastycznie i jestem trochę wstydliwa jeśli chodzi „tworzenie” pod okiem wielu osób więc trochę się „cykałam” ale uznałam, że czemu by nie, czemu nie spróbować.

I powiem Wam, że było świetnie i z chęcią poszłabym na kolejne takie warsztaty, nawet pomyślałam o stercie ubrań, które można by „udoskonalić” jakimś zwariowanym customem ;-)

Grupa w moich godzinach uczestnictwa, czyli 15:00 do 16:30, choć podejrzewam, że gdybym została dłużej to nikt by mnie nie wygonił, była na tyle kameralna, że dziewczyny ze MSKiPU miały dla każdej osoby czas aby wyjaśnić i opisać wszelkie możliwości przeróbek.

W pomieszczeniu, w którym odbywały się zajęcia znajdowały się wielkie stoły podzielone kategoriami: naszywanie i doszywanie tkanin, postarzanie/ efekty zniszczenia, aplikacje i farby, ja oczywiście pobiegłam do ostatnich, bo czasami nawet guzika nie chce mi się przyszyć, a co dopiero mówić o drobnych koralikach ;-)

Nie było granic twórczości, można było dać upust swoim artystycznym i kreatywnym zapędom. Jedni cięli i pruli, drudzy przeszywali, trzeci nabijali ćwieki, a jeszcze inni malowali.

Może nie do końca jestem zadowolona ze swojego dzieła, taka już chyba moja domena ;-) ale cieszę się, że wzięłam udział w tym ciekawym „eksperymencie”, przy którym można odpłynąć i zapomnieć o bożym świecie.

P. S. Sztuki plastyczne- ciekawa opcja na imprezę tematyczną ze znajomymi😎​

A to kilka fotek z @Levis Day Lab.

kurtka hand made, którą miała na sobie Aga z AgaTheTailor-mega!

kurtka hand made! Oli z AlexBiel

moja praca


bottom of page