top of page
  • Facebook Clean Grey
  • Pinterest Czyste Szary
  • Instagram Clean Grey

OSTATNIE POSTY

ETYKIETY

Nie ma jeszcze tagów.

5 x wełniane swetry H&M

Temperatura spada na łeb na szyję więc próbuję wytoczyć najcięższe działa- wełnę. Niestety starość- nie radość i stojąc na przystanku często przemarzam aż do kości, pewnie niektóre z Was znają to mrożące krew w żyłach, dosłownie, uczucie ;-)

Czemu akurat H&M, a nie inna marka?

Po #1 CENA- uważam, że jak na taką mieszankę włókien, nie jest zbyt wygórowana, a korzystając z rabatów -20% lub -30% można sporo zaoszczędzić...na kolejne zakupy ;-) Mam ograniczony budżet, choć moje marzenia wykraczają daaaleko poza racjonalne ramy ;-) wtedy schodzę na ziemię i szukam czegoś odpowiedniego dla siebie i właśnie znalazłam to w H&M.

Po #2 SKŁAD- albo skład i cena, te dwie rzeczy, w tym przypadku świetnie się uzupełniają.

Minimalny procent wełny w tych swetrach to ok. 70%, więc już sporo, a to ważne jeśli zależy nam na utrzymaniu ciepła, nie mechaceniu się swetra- jak te akrylowe "cuda"- choć to zdarza się nawet najlepszym, między innymi dzieje się tak z kaszmirem, ponieważ każda przędza, która ma ten charakterystyczny włosek będzie się pilingować i jest to naturalne następstwo, które uczy nas, że o wełnę trzeba dbać- prać i suszyć zgodnie z przepisem na metce, od czasu- do czasu "ogolić" delikatnie i voila- sweter jak nowy!

Po #3 FASONY- luźne, swobodne, bardzo przyjemne dla ciała i naszej sylwetki- każdej! Mam sweter nr 5 i jestem tak zachwycona, że zamówiłam kolejny, tym razem o klasycznej długości, czyli krótki, z golfem, bo marzył mi się taki misiak otulający szyję, a poza tym fantastycznie wyglądają z rozwianym włosem i długimi kolczykami ;-)

Po #4 KOLORY- większość z nich występuje w naturalnych barwach i to nawet dobrze, bo wełny najlepiej wyglądają w swoich naturalnych odcieniach. Beż vel kamel vel karmel to podstawa.

Zawsze dobrze wygląda, ze wszystkim, czy to z jeansami, czy skórzaną spódnicą. Mam jeszcze ochotę na ten czerwony, kusi skład- 95% wełny i 5% kaszmiru.

Po #5 FAKTURA- przyjemne, miękkie, sprężyste. Te z moherem, mogą nieco "gryźć", co mi osobiście nie przeszkadza, bo jest to coś za coś, zdążyłam już zaakceptować cechę owej wełny ;-)

Te z dodatkiem kaszmiru będą lekkie i miłe w dotyku.

Warkocze na swetrach są modne, ok, ale nie zawsze chce się w nie ubrać, zwłaszcza, że bardziej sprawdzają się w stylizacjach casual' owych, w przeciwieństwie do tych gładkich, które sprawdzają się na każdą okazję i porę dnia.

Więc TAK. Jestem 5x na Tak! A Wy?

✌️​

199zł, tutaj

279zł, tutaj

199zł, tutaj

199zł, tutaj

279zł, tutaj

bottom of page