top of page
  • Facebook Clean Grey
  • Pinterest Czyste Szary
  • Instagram Clean Grey

OSTATNIE POSTY

ETYKIETY

Nie ma jeszcze tagów.

Witaj "szkoło"!

Początek roku szkolnego, achh kiedy to było ;-)

Najważniejszym akcesorium, do którego pakowaliśmy już tydzień wcześniej piękne kolorowe zeszyty, wycinanki, wyszukane piórniki, w których równym rządkiem stały żelowe długopisy, barwne mazaki, pachnąca gumka, zatemperowane ołówki, był plecak- ten wyśniony, wyczekany, jeden jedyny wybrany z całej dostępnej palety wzorów, która była w ofercie prawie 20 lat temu ;-)

Tak było i wciąż z sentymentem wspominam swoje szkolne czasy.

Dzisiaj plecaki wracają, choć czaiły się już rok temu, trochę niepozornie, dzisiaj wyszły z cienia.

A jak wiadomo każdy powód jest dobry żeby kupić nową torebkę!

Małe, średnie, duże, skórzane, z ćwiekami, wzorzyste- do wyboru do koloru.

Jak w tym wszystkim nie dostać zawrotu głowy?

Dla mnie przede wszystkim plecak, tak jak torebka musi być zgrabny i niewielkich rozmiarów, najlepiej żeby NIE mieścił formatu A4, a i tak uwierzcie, że w takich małych cacuszkach jestem w stanie upchnąć wszystko i podobnie nic nie móc znaleźć ;-)

Po drugie-pewnie, że chciałbym mieć parę różnych modeli, żeby każdy pasował do innego zestawu ale finansowo i gabarytowo jeśli chodzi o moje mieszkanko nie przeszło by to.

Dlatego pomyślcie nad kolorem, który będzie pasował do rzeczy w waszej garderobie- zwłaszcza okryć, w końcu idzie już jesień.

Po trzecie- ozdobny ale nie przeładowany. O ile lubię czasem kicz, o tyle zbyt dużo suwaków, kieszeni, pasków, odstrasza mnie. „Mniej znaczy więcej” ;-)

Spośród szerokiej oferty wybrałam parę modeli, które wpadły mi w oko i mam nadzieję, że Was również zainteresują.

Enjoy ✌️​


bottom of page